- kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta
- dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru
- zamawianie i przyjmowanie towaru, inwentaryzacja, obsługa reklamacji
- obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
- zorientowanie na wynik i realizację planów sprzedaży
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- ambitne podejście do osiągania założonych celów
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, przyjazne usposobienie, cierpliwość
- kreatywność, znajomość trendów i zainteresowanie modą
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Najnowsze oferty
FIRMA:Żabka Polska
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Polkowice
Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku. Współpraca...
FIRMA:Żabka Polska
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin
Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego rynku. Współpraca...
FIRMA:TIMLER ZEBiP inż. Mieczysław Timler
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Polkowice
Opis stanowiska Monitorowanie przestrzegania zasad BHP oraz prowadzenie bieżących rejestrów i analiz. Realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących służby BHP. Opracowywanie dokumentacji, szacowanie ryzyka zawodowego dla stanowisk pracy....

