Kierowca do dystrybucji posiłków
Miejsce pracy: Lubin
Zadania:
  • rozwożenie posiłków
  • dbanie o czystość pojazdu
Wymagania:
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie na stanowisku kierowcy mile widziane
  • mile widziana książeczka sanepidowska
  • chęć do pracy
Oferujemy:
  • umowa zlecenia lub umowa o pracę na zastępstwo
  • praca od poniedziałku do niedzieli w systemie grafikowym w godzinach 5:00–13:00
Informujemy, że Administratorem danych jest NIRO Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 37. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( zwanego dalej „ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych”). Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Najnowsze oferty

04 lis 2025

FIRMA:Trakcja S.A.

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Głogów

Opis stanowiska Realizacja zadań na kontrakcie kolejowym - przebudowa oraz prace utrzymaniowe. Realizacja robót torowych na kontrakcie kolejowym zgodnie z dokumentacją, Prawem budowlanym i zasadami BHP. Nadzór i koordynacja prac brygad własnych oraz...

04 lis 2025

FIRMA:Transgourmet Polska

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

04 lis 2025

FIRMA:Niro Sp. z o.o.

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja...