Kierownik / Kierowniczka sektora
- wykazujesz się otwartością i życzliwością
- posiadasz doświadczenie (minimum 3 lata) w obszarze obsługi klienta i zarządzania sprzedażą (preferencyjnie w branży budowlano-ogrodniczo-dekoracyjnej w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach etc.)
- masz doświadczenie w obszarach związanych z zarządzaniem zespołem (w tym rekrutacją, oceną pracownika, rozwojem)
- potrafisz opracowywać plany sprzedaży (zarówno krótko- jak i długoterminowe), analizować wskaźniki ekonomiczne (m.in rentowność, rotacja zapasu etc.)
- posiadasz zdolność rozpoznawania trendów rynkowych, analizowania konkurencji, identyfikowania szans i zagrożeń; dobrze znasz rynek lokalny
- jesteś zorientowany na realizację celów, wyników, optymalizację procesów
- jesteś gotowy/a do pracy o charakterze fizycznym (rozkładanie towaru, kompletowanie zamówień, zmiany ekspozycji etc.)
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
- zarządzanie zespołem Doradców Klienta (rekrutacja, wdrożenie, ustalanie celów rozwojowych i ocena wyników pracy, podnoszenie kompetencji zespołu)
- opracowywanie i realizacja rocznych planów sprzedaży oraz określanie kluczowych wskaźników efektywności
- analiza wyników i podejmowanie działań korygujących w przypadku odchyleń od celów
- udział w procesie tworzenia i wdrażania działań promujących sprzedaż oraz dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów
- optymalizacja kosztów towarów i usług w sektorze, w tym zarządzanie zapasami i przestrzeganie zasad gospodarki zapasami
- budowanie relacji z klientami i ich wzmacnianie poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; monitorowanie poziomu satysfakcji klienta
- współpraca z innymi działami oraz serwisami zewnętrznymi (w tym magazyn centralny, dostawcy)
- przestrzeganie zasad BHP, w tym odpowiedniego składowania i zabezpieczania towarów; dbanie o bezpieczeństwo klientów i współpracowników
- premia kwartalna
- udział w wynikach i Akcjonariat
- fundusz mieszkaniowy
- dofinansowanie do termomodernizacji
- ubezpieczenie grupowe
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
- prywatna opieka medyczna
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
- kafeteria benefitów MyBenefit
- rabat na zakupy
- telefon służbowy
- autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Najnowsze oferty
FIRMA:Klient portalu Praca.pl
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Przemków
sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów na...
FIRMA:Trakcja S.A.
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Głogów
Opis stanowiska Realizacja zadań na kontrakcie kolejowym - przebudowa oraz prace utrzymaniowe. Realizacja robót torowych na kontrakcie kolejowym zgodnie z dokumentacją, Prawem budowlanym i zasadami BHP. Nadzór i koordynacja prac brygad własnych oraz...
FIRMA:Transgourmet Polska
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

