Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracownik obsługi sklaepu
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/25/0665
OBOWIĄZKI:
- zapoznanie się z zasadami BHP i regulaminu sklepu- obserwacja pracy zespołu oraz poznanie organizacji sklepu- nauka zasad prawidłowego rozmieszczenia towaru- pomoc w rozkładaniu towaru na półkach i w magazynie- codzienne sprawdzanie terminów przydatności produktów- wsparcie w przyjmowaniu dostaw (rozładunek, sprawdzanie ilości)- utrzymanie porządku w sklepie: czyszczenie półek, układanie towaru- rozmieszczanie towru zgodnie z zasadami ekspozycji- pomoc przy inwentaryzacjach, kontrola stanów magazynowych- udzielanie podstawowych informacji klientom- pomoc przy metkowaniu i etykietowaniu produktów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania inne:

książeczka sanitarno-epidemiologiczna

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Najnowsze oferty

25 kwi 2025

FIRMA:Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

Utrzymywanie w należytym stanie obiektów hodowlanych zgodnie z wymogami higieny, sprzątanie klatek, wolier, boksów, wybiegów a także dbanie o porządek wokół. Dbanie o zieleń w wolierach i na wybiegach. Przygotowanie karmy oraz właściwe podawanie...

25 kwi 2025

FIRMA:Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Polkowice

-prace związane z podnośnikikem-prace związane z minikoparką Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: Wymagane doświadczenie na stanowisku operatora maszynMożliwość wysłania na kurs + uprawnienia na minikoparkę i podnośnik.

25 kwi 2025

FIRMA:Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Polkowice

Obsługa sprzętu ciężkiego, ładowarek, pojazdów - zgodnie z uzyskanymi uprawnieniami. Codzienne sprawdzanie stanu technicznego pojazdu. Dokonywanie drobnych napraw. Przewóz materiałów, towarów i odpadów.Współudział w załadowywaniu i wyładowywaniu...