- sporządzanie kalkulacji kosztów do przetargów,
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie postępowania ofertowego z zachowaniem procedury postępowania ofertowego i związanej z tym korespondencji,
- pozyskiwanie listów referencyjnych,
- prowadzenie rejestru ofert,
- śledzenie informacji zawartych w biuletynie zamówień publicznych, ogłoszeń i doniesień prasowych,
- prowadzenie prawidłowej ewidencji otrzymanych i zrealizowanych zamówień i umów,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie min. 2-letnie w zamówieniach publicznych,
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie prawa zamówień publicznych,
- znajomość obsługi komputera (Excel, Word),
- prawo jazdy kat. B,
- sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- zdolności negocjacyjne, komunikatywność, samodzielność,
- Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
- tryb pracy: stacjonarna,
- pełny etat,
- umowa o pracę.
Najnowsze oferty
FIRMA:Klient portalu Praca.pl
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Przemków
sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów na...
FIRMA:Trakcja S.A.
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Głogów
Opis stanowiska Realizacja zadań na kontrakcie kolejowym - przebudowa oraz prace utrzymaniowe. Realizacja robót torowych na kontrakcie kolejowym zgodnie z dokumentacją, Prawem budowlanym i zasadami BHP. Nadzór i koordynacja prac brygad własnych oraz...
FIRMA:Transgourmet Polska
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...

