Zakres obowiązków:
- Zarządzanie procesem zakupowym — analiza potrzeb, planowanie, realizacja i monitoring zamówień
 - Przygotowywanie oraz analiza danych zakupowych
 - Tworzenie, monitorowanie i rozliczanie zamówień w systemie
 - Przygotowywanie kompletnej dokumentacji zakupowej, w tym umów i załączników
 - Kontakt z dostawcami (około 1000 aktywnych dostawców)
 - Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z kontrahentami
 - Współpraca z klientami wewnętrznymi i reagowanie na ich bieżące potrzeby
 - Współpraca z działem prawnym przy procesowaniu umów
 - Prace administracyjne i nadzór nad dokumentacją Działu Zakupów
 - Kontrola nad zapasami materiałów i produktów do użytku wewnętrznego
 - Współpraca z klientami w Rumunii, Czechach i Wielkiej Brytanii (język angielski w codziennej komunikacji)
 
- Wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, logistyka, zarządzanie lub pokrewne)
 - Minimum 2–3 lata doświadczenia w zakupach operacyjnych lub administracji zakupowej
 - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
 - Umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania relacji z dostawcami
 - Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań
 - Podstawowe umiejętności analityczne i znajomość Excela (mile widziane tabele przestawne)
 - Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami
 - Prawo jazdy kat. B
 - Mile widziane: doświadczenie techniczne, znajomość procesowania umów i współpracy z działem prawnym
 
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
 - Hybrydowy model współpracy (3 dni z biura / 2 dni z domu) – możliwa praca w 100% zdalna do indywidualnego uzgodnienia z przełożonym
 - Wynagrodzenie: do 10 000 PLN brutto na UoP/ do 12 000 PLN netto przy współpracy B2B (ok. 70 zł/h)
 - Okres próbny: 3 miesiące, następnie umowa na 12 miesięcy
 - Dwa etapy rekrutacji:1️⃣ rozmowa online /2️⃣ spotkanie stacjonarne
 
Najnowsze oferty
FIRMA:Trakcja S.A.
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Głogów
Opis stanowiska Realizacja zadań na kontrakcie kolejowym - przebudowa oraz prace utrzymaniowe. Realizacja robót torowych na kontrakcie kolejowym zgodnie z dokumentacją, Prawem budowlanym i zasadami BHP. Nadzór i koordynacja prac brygad własnych oraz...
FIRMA:Transgourmet Polska
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją,...
FIRMA:Niro Sp. z o.o.
LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin
przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja...

