Ogłoszenie numer: 10032473, z dnia 2025-07-17

Specjalista ds. Żywienia - Dietetyk

Miejsce pracy: Lubin

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie receptur i diet zgodnych z wymaganiami żywieniowymi,
  • Kontrola prawidłowości stosowanych zestawów żywieniowych w produkcji,
  • Opracowywanie menu i nadzór nad jakością usług,
  • Optymalizacja kosztów przy zachowaniu standardów,
  • Prowadzenie wymaganej dokumentacji.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub policealne kierunkowe,
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość zasad żywienia zbiorowego (mile widziana),
  • Obsługa programów MAPI JADŁOSPIS oraz MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość przepisów HACCP,
  • Książeczka sanepidowska będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Narzędzia niezbędne do pracy,
  • Pracę stacjonarną w firmie o ugruntowanej pozycji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

17 lip 2025

FIRMA:Niro Sp. z o.o.

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

Poszukujemy osoby z pasją do gotowania, która chce tworzyć pyszne obiady, desery i koktajle. Liczymy na kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w rozwój menu. Wykształcenie gastronomiczne. Zamiłowanie do gotowania i chęć rozwoju. Umiejętność pracy...

17 lip 2025

FIRMA:Niro Sp. z o.o.

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

Tworzenie receptur i diet zgodnych z wymaganiami żywieniowymi, Kontrola prawidłowości stosowanych zestawów żywieniowych w produkcji, Opracowywanie menu i nadzór nad jakością usług, Optymalizacja kosztów przy zachowaniu standardów, Prowadzenie wymaganej...

17 lip 2025

FIRMA:Klient portalu Praca.pl

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Polkowice

Prowadzenie budowy zgodnie z projektem, pozwoleniem oraz przepisami prawa budowlanego Nadzór nad przebiegiem prac budowlanych i terminową realizacją robót Wypełnianie obowiązków wynikających z funkcji kierownika budowy Kontrola budżetu, kosztów oraz...