Ogłoszenie numer: 9815764, z dnia 2025-04-29

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

Miejsce pracy: Głogów

 

Opis stanowiska

  • Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów.
  • Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych.
  • Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami.
  • Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.

Wymagania

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • Umiejętność pracy samodzielnej i organizacji czasu.
  • Kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów.
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia cennego doświadczenia.
  • Dużą swobodę w działaniu i przestrzeń na kreatywne pomysły.
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Najnowsze oferty

29 kwi 2025

FIRMA:Transgourmet Polska

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach, weryfikacja towaru w punkcie kasowym,...

29 kwi 2025

FIRMA:Apteka Dr.Max

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Gromadka

Opis stanowiska przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na teren apteki monitorowanie stanów oraz terminów ważności preparatów w magazynie...

29 kwi 2025

FIRMA:Apteka Dr.Max

LOKALIZACJA: dolnośląskie / Gromadka

Do Twoich zadań należeć będzie: Przestrzeganie najwyższych standardów obsługi pacjenta Prawidłowe przyjmowanie i realizowanie recept Przyjmowanie i kontrola ilości towaru, wprowadzanego na teren apteki Monitorowanie stanów oraz terminów ważności...